,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2012. november 19., hétfő

BUNDÁS ZÖLDSÉGEK



Könnyű zöldséges vacsora, sörbundában sülve. Akár magában majonézzel mártogatva, akár köretként is kiváló, én inkább most  köret feltéteként tálaltam, ami petrezselymes bulgur volt. 

HOZZÁVALÓK
 cukkini, gomba, kaliforniai paprika, brokkoli 
liszt, tojás, só, bors, sör

A zöldségeket falatnyi darabokra vágjuk. Kikeverjük a lisztet a tojással és a sörrel, olyan higabb galuska tésztaszerűvé, ízesítjük , majd  átforgatjuk benne a zöldségeket és bő forró olajban kisütjük. Papírszalvétán leitatjuk és tálaljuk.
A bulgurt leöntjük 2 x - es mennyiségű vízzel és lefedjük.


JÓ ÉTVÁGYAT !

3 megjegyzés:

  1. Megint finomat alkottál! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Hogy én ezt hogy imádtam! Boldog vega koromban rengeteg ilyent ettem, húspótlóként főzelékekhez.

    VálaszTörlés
  3. Mi is nagyon szeretjük a párommal de a gyerekeim inkább a bundás husit szeretik, de azt is készítettem.

    VálaszTörlés