,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. november 23., vasárnap

~ KOLBÁSZOS CSICSERIBORSÓLEVES ~





Ebben a szürke komor időben, jól esik ez a melengető kicsit csípős leves, tele finom zöldségekkel -  na és jó, házi füstölt kolbásszal. Tartalmas és finom.

Print Friendly and PDF
»HOZZÁVALÓK«
- 1 fej vöröshagyma
- 2 szál répa
- 2 szál gyökér
- 1- 2 gerezd fokhagyma
- 2 - 3 halványító zellerszár
- 30 dkg füstölt kolbász
- 1 konzerv csicseriborsó
- fél kg burgonya
- chili
- 2 ek sűrített paradicsom
- petrezselyemzöld
- só, bors - ízlés szerint

  1. A zöldségeket tetszés szerint daraboljuk fel és kevés olajon dinszteljük meg, adjuk hozzá a felkarikázott kolbász és pirítsuk pár percig. Öntsük fel vízzel és főzzük félpuhára. Közben ízesítsük.
  2. Ekkor adjuk hozzá a feldarabolt burgonyát és a lecsöpögtetett csicseriborsót, majd főzzük készre.
  3. Tálaláskor szórjuk meg chilivel, petrezselyemzölddel és kínáljuk pirítóssal.



3 megjegyzés:

  1. Miután elszédültem a girbegurba betűktől, (annyira nem illik, az oldalhoz), nos megcsináltam, de inkább főzelék lett a krumpli miatt. Így megcsináltam krumpli nélkül, és szerintem jobb.
    Köszönöm a receptet!

    Üdv:
    Kecskebéka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kecskebéka !
      Nekem tetszik ez a fajta írásmód :) - a leves mint a fotón is látható leves és nem főzelék. Víz mennyisége tetszőleges, ezért nem is írtam mennyiséget, de a főzés során pótolható és beállítható a leves sűrűsége. De azért örülök, hogy elkészült nálad is.
      Juditka

      Törlés